Obsah

  • Obsah: Sociální pedagogika | Social Education, 10(1), 2022
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 10–15: Editorial: Představujeme dubnové číslo 2022 (Lenka Gulová, Lenka Ďulíková, František Trapl)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

STUDIE

  • s. 16–29: Vicenta Javier, Lucy Raphael Kimaro, Giuseppe Caramazza: The empowerment of women students from deprived backgrounds through education for social transformation – A study of Tangaza University College, Nairobi, East Africa
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 30–41: Adams Ogirima Onivehu, Joy Tolulope James, Jamiu Temitope Sulaimon: A content analysis of the articles published in the journal Sociální pedagogika / Social Education from 2018-2020
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 42–55: Michal Černý: Informačně chudí: Nová cílová skupina sociální pedagogiky
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

INSPIRACE ZE ZAHRANIČÍ

  • s. 56–60: Paradigma sociální pedagogiky ve Finsku (Lenka Ďulíková)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 61–64: To the question of youth political participation during Covid-19 in Finland (Maria Litova)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 65–67: Teaching everyday life skills and self-care for children and adolescents (Laura Kortesoja)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 68–71: Pre-primary school education in Finland – How it works from start to professional (Reeta Mäki-Pollari)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 72–75: Inclusive Finnish vocational education and training (Anu Raudasoja, Sanna Ryökkynen)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 76–79: Začátek studia v novém prostředí: Možnost podpory vysokoškolských studentů (Tereza Vengřinová)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 80–83: Kanadská zkušenost – bohatství kultur a národů (František Trapl)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

CÍLOVÉ SKUPINY SOCIÁLNÍ PEDAGOGIKY

  • s. 84–87: Specifika chatové krizové intervence v kontextu sebepoškozování (Bohuslava Horská)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 88–93: Empatie učitele – co, proč a hlavně jak (Petr Sucháček)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 94–96: Integrace cizinců ve městě Brně: Příklad dobré praxe (Martina Kurowski, Lenka Šafránková Pavlíčková)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 97–100: Aktivizace seniorů pomocí loutek (Michael Schmidt)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 101–103: Otevřená univerzita aneb Romové jako jedna z cílových skupin sociální pedagogiky (Anna Gulová, Lenka Gulová)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 104–106: Hudebním vzděláním k sociální změně (Andrea Barickmanová)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 107–110: Feuersteinovo instrumentální obohacování jako metoda vhodná pro všechny cílové skupiny sociální pedagogiky (Denisa Denglerová)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 111–114: Co mohou mít společného přírodní zahrady, zahradní terapie a sociální pedagogika? (Dana Křivánková)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 115–123: Projektování jako cesta k cílovým skupinám sociální pedagogiky (Lenka Gulová, Martina Kurowski, František Trapl)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

VÝZVY PRO SOCIÁLNÍ PEDAGOGIKU

  • s. 124–126: Ukrajina, téma pro sociální pedagogiku (Lenka Gulová, Zdenka Vágnerová)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

RECENZE

  • s. 127–130: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum. (Michal Černý)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 131–132: Šíp, R., Denglerová, D., Bielik, M., Ďulíková, L., Gulová, L., Kalenda, J., Košatková, M., Kurowski, M., & Trapl, F. (2022). Na cestě k inkluzivní škole: Interakce a norma. MUNIPress.
    (Jakub Pivarč)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

ROZHOVOR

  • s. 133–139: Rozhovor s Lenkou Filipovou (Lenka Ďulíková)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 140–145: Rozhovor se Stanislavem Střelcem (František Trapl)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

INFORMACE

  • s. 146–148: Kurz Programu Portage ve Zlíně (Jana Čelůstková)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB
  • s. 149–150: Educating poor village children during the pandemic (Somnath Chatterjee)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB

SOCIÁLNÍ PEDAGOGIKA JAKO STUDIJNÍ OBOR

  • s. 151–153: Katedra pedagogiky Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (Miroslav Procházka)
    PDF, MOBI, HTML, EPUB