- Obsah: Sociální pedagogika | Social Education, 9(2), 2021
PDF, MOBI, HTML, EPUB - s. 6–8: Editorial: Představujeme listopadové číslo 2021 (Dušan Klapko, Renáta Tichá)
PDF, MOBI, HTML, EPUB
STUDIE
- s. 9–22: Michal Pařízek: Principles of holistic education applied to the Teacher Education Model for the 21st Century in Singapore
PDF, MOBI, HTML, EPUB - s. 23–40: Vladimíra Zemančíková: Sociálne aspekty čitateľskej gramotnosti s akcentom na dieťa zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia na Slovensku
PDF, MOBI, HTML, EPUB - s. 41–57: Jaroslava Pavlíčková, Tatiana Matulayová: Implementace opatření na podporu žáků se sociálním znevýhodněním ve Zlínském kraji
PDF, MOBI, HTML, EPUB - s. 58–77: Anna Dudová, Richard Macků: Pedagogické přístupy a didaktické postupy zaměřené na volnočasovou kompetenci
PDF, MOBI, HTML, EPUB
ROZHOVOR
SOCIÁLNÍ PEDAGOGIKA JAKO STUDIJNÍ OBOR
- s. 84–87: Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (Dana Knotová)
PDF, MOBI, HTML, EPUB
- s. 88–92: Katedra sociální pedagogiky Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě (Julius Sekera, Bohdana Richterová)
PDF, MOBI, HTML, EPUB
RECENZE
- s. 93–94: Smolík, J. (2020). Psychologie terorismu a radikalizace: jak se z beránků stávají vlci. Mendelova univerzita v Brně. (Michal Ševčík)
PDF, MOBI, HTML, EPUB