Content

    • Obsah: Sociální pedagogika | Social Education, 12(1), 2024
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • pp. 5: Editorial: Introducing the November issue 2024 (Editorial team)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

ARTICLE

    • pp. 6–21: Doulík, P., Škoda, J., Čechová, B., Procházková, Z.: Attitude of social pedagogy students towards homoparental families
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • pp. 22–33: Liberčanová, K.: Social pedagogues as members of multidisciplinary teams in a post-pandemic situation in Slovakia
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • pp. 34–47: Černý, M.: Non-entity conceptualisation as an approach in social education
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

REVIEW

    • pp. 48–49: Šmída, J., Čech, T., Hormandlová, T., & Jůvová, A. (2024). Sociální pedagog a jeho role v kontextu potřeb základních škol. Univerzita Palackého v Olomouci (Jaroslava Ševčíková)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • pp. 50–51: Kubíková, K. (2024). Strach a učení. Grada (Iveta Dokoupilová)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

INFORMATION

    • pp. 52–54: Správa z konferencie SOCEDU 2022 (Kristína Liberčanová)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB