Content

    • Obsah: Sociální pedagogika | Social Education, 12(1), 2024
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • s. 5: Editorial: Představujeme listopadové číslo 2024 (redakce)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

ARTICLE

    • s. 6–21: Doulík, P., Škoda, J., Čechová, B., Procházková, Z.: Postoj studentů sociální pedagogiky k homoparentálním rodinám
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • s. 22–33: Liberčanová, K.: Sociálny pedagóg ako člen multidisciplinárneho tímu v postpandemickej situácii na Slovensku
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • s. 34–47: Černý, M.: Ne-entitní konceptualizace jako přístup v sociální pedagogice
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

REVIEW

    • s. 48–49: Šmída, J., Čech, T., Hormandlová, T., & Jůvová, A. (2024). Sociální pedagog a jeho role v kontextu potřeb základních škol. Univerzita Palackého v Olomouci (Jaroslava Ševčíková)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

    • s. 50–51: Kubíková, K. (2024). Strach a učení. Grada (Iveta Dokoupilová)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB

INFORMATION

    • s. 52–54: Správa z konferencie SOCEDU 2022 (Kristína Liberčanová)
      PDF, MOBI, HTML, EPUB